Heb je een vraag over een product, artikel of over iets anders? Check dan hieronder eens of jouw vraag erbij staat. Niet het geval? Mail dan naar klantenservice@porterenee.nl. We helpen je graag verder!
Dat gebeurt ons ook zo vaak. Dus no worries. Je kunt een nieuwe wachtwoord aanvragen via deze link. Kom je er niet uit? Stuur dan een mail naar klantenservice@porterenee.nl
Jij kunt dit niet zelf aanpassen, maar wij gelukkig wel. Stuur een mail naar klantenservice@porterenee.nl en dan komt het allemaal goed.
Dat is niet zo handig 😉 Dat kunnen we zeker doen. Stuur een mail naar klantenservice@porterenee.nl en we gaan het voor je regelen.
Ha, goeie vraag! Daar hebben we natuurlijk iets op bedacht, namelijk onze keuzehulp ‘Route naar Rijkdom’. Dit is een quiz met vijf vragen. Na het invullen ontdek je waar je staat op jouw Route naar Rijkdom en wat je kunt doen om nóg een stapje verder te komen. Daar adviseren we je ook welke producten en artikelen bij jouw situatie passen. Dus een mooie eerste stap dachten we zo! Succes 🙂
Leuk dat je geïnteresseerd ben in onze producten. Je vindt ze in onze shop via deze link.
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Maar onze ervaring is: 9 van de 10 keer zit de mail in je spambox (of in de ‘Overige’-map). Je kunt je bestellingen ook vinden in je PorteRenee-account.
Alle producten die je in onze webshop koopt, vind je in jouw PorteRenee-account. Inloggen doe je via deze link. Daar vind je dus ook jouw gekochte e-book. We versturen e-books NIET via de mail.
Heb je een cursus gekocht vóór 1 januari 2024? Dan heb je onbeperkt toegang tot de cursus, oftewel: voor zolang PorteRenee bestaat. En we hopen dat dat nog heel lang is! Heb je een cursus gekocht na 1 januari 2024? Dan heb je één jaar toegang tot de cursus. De aankoopdatum is de startdatum, dus vanaf dat moment heb je één jaar toegang.
Als je een cursus hebt gekocht waar een werkboek bij zit, dan vind je het werkboek in de cursusomgeving. Het werkboek staat, afhankelijk van de cursus, bij ‘Welkom’ of ‘Start’. Je vindt het werkboek onder het kopje ‘Bijlagen’. Je krijgt ‘m dus NIET via de mail opgestuurd.
Goeie vraag! Je vindt meer uitleg op deze speciale pagina.
In deze video leggen we uit hoe de Boodschappenplanner werkt.
Ideeën zijn altijd welkom! Onze redactie beoordeelt of ze jouw idee geschikt vinden voor een artikel op PorteRenee. Je kunt jouw artikelidee sturen naar klantenservice@porterenee.nl
Wooh, wat leuk dat je je wilt inschrijven voor onze wekelijkse nieuwsbrief. Je ontvangt niet alleen elke week de leukste nieuwsbrief in je mailbox. Maar je krijgt ook een welkomstcadeautje. En we belonen onze nieuwsbriefabonnees ook graag met wat leuke extraatjes en unieke (persoonlijke) verhalen. Dus, inschrijven maar. Dat doe je via deze link.
Deze vraag krijgen we heel vaak. Daarom hebben we er een artikel over geschreven. Dat artikel lees je hier. Lees ook áltijd voor je ergens een spaarrekening opent de voorwaarden van de betreffende bank goed door!
We hebben veelgestelde vragen samengevoegd in een artikel, dat vind je hier. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice van bunq.
Ha, heb je even?! Wat leuk dat je ons wilt volgen. Je vindt ons via onderstaande kanalen:
Instagram
Facebook
TikTok
YouTube
Spotify (voor onze wekelijkse podcast)
Nieuwsbrief
Onze gratis app
En natuurlijk via onze website, waar je nu toch al bent. Kijk ook eens tussen al onze honderden artikelen voor de beste geldtips en inspiratie!